fredag 27. juni 2008

Byveska til AnnaKa



Nå er Byveska etter mønster av AnnaKa ferdig. Den er innspirert av ferieplanene våre dette året. Kan dere gjette hvor vi skal?? Vel,- det er vel ikke så vanskelig.
Det var skikkelig artig å sy denne vesken! Har foret den med sort med kanten oppe i sort og hvit-mønstret stoff og rød glidelås. I steden for snorender i stoff, laget jeg de i mykt tynt skinn.
Kjøpte stoffet for en god stund siden med denne vesken som formål, men har lenge gått å tenkt på hvilket motiv jeg skulle ha i rammen - slik ble det. Frankrike, flagg og vindruer må da passe godt til stoffet med Eiffeltårn på. Nå er jeg klar for ferie i Frankrike!!

1 kommentar:

Lappestua sa...

Hei!
Flott veske! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Jeg har brukt AnnAKa's mønster på sminkepung til bleieposen(endret litt på størrelsen slik at det går noen bleier oppi). Det er den sminkepungen der AnnAKa har applikert en elefant på. Brukte et ferdig påtegnet stitchery fra Kristin Langebraaten. Lykke til!