mandag 29. september 2008

Nye Byhaner - denne gang i blått




Min søster syntes Byhanene til AnnaKa er kjempefine. Da hun spurte meg om jeg kunne sy en løper til stuebordet hennes - lette vi en stund etter et mønster som falt i smak. Da jeg så at
Anne-Grethe hadde laget løper av Byhanene var saken klar! Takk for inspirasjonen, Anne Grethe!

Vi hadde oss en koselig tur i en stoffbutikk og hun valgt selv ut fargene som skulle være på selve hanene og på lukkekanten. Så var det hjem og finne bunnfargene i løperen - resultatet ble slik!

Egentlig ganske bra - ikke sant?!

Håper den vil passe bra på spisebordet hennes og at hun vil bli fornøyd.

3 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Kjempefin Wencke! Nydelige farger!
Nå må du vel lage en til deg selv...

Anne-Grethe sa...

Så flott at du blir inspirert av bloggen min. Løperen ble kjempefin - gjetter mottakeren blir fornøyd!

Villblomsten sa...

De var veldig flotte :-)
og det var alt det andre du har laget også :-)