lørdag 25. oktober 2008

Gevinst med mer

Denne rosen er kjøpt i Amsterdam forrige helg. Den gir jeg først og fremst til Hilde og så til alle andre som er innom bloggen min som en oppmuntring i det nitriste været som er utenfor for tiden - spesielt her på Vestlandet! Vi får kose oss med hobbyene våre!


Forrige helg var vi på en utvidet helg til Amsterdam i forbindelse med Amsterdam Maraton - jeg var i støtteapparatet! Og ja, jeg kom selvfølgelig hjem med både tulipanløker og avskårne tulipaner fra Amsterdam.
Noe av det første jeg gjorde når jeg kom hjem, var å gå inn på bloggen min - og hva ser jeg da!!?? Jo, jeg har vært så heldig å vinne i forbindelse med åpningen av butikken til Hilde -
Frøken Fryd!
I går kom pakken i posten - her var noe for flere sanser både smak og lukt. Te, drops og lavendelduftpose og i tillegg en koselig velkommenskilt. Tusen takk igjen, Hilde.


Har laget to grytelapper med byhaner på. Jeg har holdt meg til de fargene som jeg tidligere har laget spisebrikker i. Denne gangen har jeg testet knapphullstingene på den nye flotte symaskinen min. Det fungerte fint, men jeg trenger nok litt mer trening på å få det fint i krappe snuinger.

Ingen kommentarer: