søndag 2. november 2008

Spåblomst




Ferdig!!.I alle fall nesten - mangler bare lukkekanten. Har ikke helt bestemt meg for hvilken farge jeg skal bruke!
For en stund siden kjøpte jeg AnnaKa sitt mønster "Spåblomst". Har kikket litt i mine egne stoffer, men var ikke helt fornøyd. På Vestlandstreffet fant jeg en rull med Fatquarters hos Kaktus Quilt som bare plutselig ble de riktige fargene for meg.
Jeg har valgt å sy stitchery i farger som går igjen i kvadratene - her er lys gammelrosa, rosa, grønn, brun, gul og svart.
Størst vansker hadde jeg med frihåndsquiltingen. Jeg er ikke helt fortrolig med dette ennå, men ble sånn rimelig fornøyd. Det går vel bedre etter hvert.........??

Ok - det er ikke vår nå, men det var kjekt å sy den likevel. Nå får jeg vel starte med juleprosjekter.....................

5 kommentarer:

Inger sa...

Duken din ble kjempeflott. Flotte farger på stoffene og sticheriene. :-) Ha ei riktig fin uke.

Orlaug sa...

Å, den duken er fiin.
So fint med stitcheri og lappar i lag.
Får so lyst å sy når eg ser slike fine produkt..
Ha ei god veke!

LAPPEQURI sa...

Nydelig:-)
Kjempe flott i disse fargene
Ha ei fin og kreativ uke

maledilla sa...

Så flott den ble Wencke ! Skal si du er produktiv !
Ha en flott uke, snakkes snart igjen og takk for en kjempekoselig kveld hos deg sammen med de kreative damene !

Klem fra Mona

Anne-Grethe sa...

Denne løperen ble kjempefin. Flott quilting og nydelig stitchery. Er spent på hva du velger til lukkekant...