fredag 23. januar 2009

Utfordring..........

For noen dager siden fikk jeg en utfordring fra Trollkåno. Har hatt mange jern i ilden den siste uken så det har tatt litt tid før jeg kunne sette meg ned å svare på utfordringen. Her kommer svarene mine!


4 favorittprogrammer på TV

1. Nytt på Nytt
2. Bonderomantikk
3. Oppussingsprogrammer
4. Sportsprogrammer

4 ting jeg gjorde i går

1. Hadde gruppetrening for mange koselige ivrige eldre menn og kvinner
2. Pyntet meg for å en utekveld med kollegaer
3. Var på Vitensenteret i Sandnes m/kollegaer
4. Spiste deilig pastaretter på en restaurant i Sandnes


4 ting jeg ser fram til

1. Våren
2. sommeren
3. Fredagskveldene sammen med mannen min med god mat og et glass god rødvin til
4. Mange fine kosestunder sammen med barnebarna


4 favorittrestauranter

1. Bryggeloftet på Bryggen i Bergen
Egentlig er det bare denne. Her feiret mannen min og jeg bryllupet vårt. Kjempegod mat og veldig hyggelig atmosfære - ja, også ligger den jo i Bergen, vår fødeby.
Har ellers vært på mange flotte restauranter i inn- og utland, men ikke noen spesiell jeg vil peke ut.

4 ting på ønskelista mi..........

1. at det skal gå godt med barn/barnebarna i livet
2. at vi får beholde en god helse fremover
3. at jeg fortsatt kan holde på med hobbyene mine
4. at jeg snart får speilreflekskameraet som er bestilt
Ønsker å utfordre disse:

Ingen kommentarer: