fredag 27. februar 2009

Bunadsmontering.....noe begynner å bli ferdig

Det har vært litt stille fra meg i det siste på bloggen. Jeg har påtatt meg et prosjekt som jeg muligens angrer litt på - montering av en Nordakerbunad fra Rogaland. Det går litt sent, og jeg må virkelig ta meg sammen for å ikke begynne på andre prosjekter før jeg er ferdig. Målet er å bli ferdig til påske. Nå er skjorten og sjalet ferdig og foret er satt på forkle. Jeg har også gjort klar en mal av vesten for prøving. Neste skritt er å legge skjørtet!


4 kommentarer:

Trollkåno sa...

So flott.....og so dyktig du er som syr bunad.
God helg!

Blåbærtua sa...

Å kjære vene...men dette blir jo bra. Du får øve deg på å si nei.
Stoffene i hylla roper vel på deg?
God helg!

maledilla sa...

flink du er ......, ligger en award til deg på bloggen min !!! Snakkes på torsdag

klem Mona

sunshine ¤ sa...

Heia!
Stå på, heier på deg. Holder også på med bunader og kjenner at det er endel andre ting som venter på meg, samt fint vær som lokker til fin turer...